Informácie o výpadkoch

  • Plánovaný výpadok pripojenia na ŠD Mladosť 8.12.2016

    Vo štvrtok 8.12.2016 v čase od 18:00 do cca 19:00 bude z dôvodu doplnenia zdroja do hlavného switcha na ŠD Mladosť plánovaný výpadok pripojenia do internetu a siete Ynet. Ospravedlňujeme sa za spôsobene nepríjemnosti.

     
  • Plánovaný krátkodobý výpadok pripojenia na ŠD Mladosť a ŠD Jura Hronca 22.11.2016

    V utorok 22.11.2016 prebehne plánovaný krátkodobý výpadok z dôvodu reštartu optického switcha na nasledovných internátoch:

    • pre ŠD Mladosť v čase medzi medzi 17-18 na cca 5 min
    • pre ŠD Jura Hronca v čase medzi 19-20 na cca 5 min
    Ospravedlňujeme sa za spôsobene problémy a ďakujeme za pochopenie.
     

Vyhľadávanie

Platby

Ako člen združenia ste povinný zaplatiť zápisné a členský príspevok za členstvo v občianskom združení Ynet na bankový účet v Slovenskej sporiteľni. Platby sa realizujú prostredníctvom internet bankingu, prevodom, prípadne vkladom v hotovosti v ktorejkoľvek pobočke Slovenskej sporiteľne.

V žiadnom prípade neplaťte cez poštovú poukážku! Pošta mení variabilný symbol, preto sa takáto platba nedá automaticky identifikovať a internet vám nepôjde, kým vašu platbu niekto nespracuje manuálne. Okrem toho pošta strhne zo zaplatenej sumy manipulačný poplatok, ktorý bude chýbať z celkovej sumy. Systém to vyhodnotí, ako keby ste zaplatili menej o celý mesačný členský príspevok.


Výška zápisného a členského

Zápisné je stanovené na 10 EUR pre všetkých členov. Zápisné je jednorazová platba. Platí sa len raz, pri registrácii do združenia.

Členské je stanovené na 6,70 EUR na mesiac. Pri platbách členského na viac mesiacov sú stanovené nasledovné platby:

  • na 5 mesiacov 26,80 EUR (v tomto prípade ušetríte 6,70 EUR)

    (napr. platba na 5 mesiacov pre novozaregistrovaného užívateľa: 26,80 Eur + 10 Eur (zápisné) = 36,80 Eur )
     
  • na 10 mesiacov 46,90 EUR (v tomto prípade ušetríte 20,10 EUR)

    (napr. platba na 10 mesiacov pre novozaregistrovaného užívateľa: 46,90 Eur + 10 Eur (zápisné) = 56,90 Eur )

Zápisné a členské môžte uhradiť aj v rámci jednej platby, t.j. nemusíte ich rozdeľovať na dve osobitné platby. 
Platbu môžte realizovať aj pomocou stránky  https://platby.ynet.sk, kde po prihlásení môžete zaplatiť poplatoky cez internet pomocou Sporopay -  voľba Online-platby.

Poznámka: Platbu na 5 alebo 10 mesiacov môžte využiť po celý školský rok kedykoľvek.
 

Potrebné údaje

    • Banka: Slovenská sporiteľna
    • IBAN: SK4109000000000630565516
    • Variabilný symbol: vaše UID (získané pri registrácii)
    • Konštantný symbol: 0308
    • Špecifický symbol: nie je potrebné uvádzať
    • Popis transakcie: nie je potrebné uvádzať

Upozornenie: Upozorňujeme členov, že pri vklade na účet v hotovosti Vám banka navyše naúčtuje manipulačný poplatok. Cena účtovnej položky pri takejto transakcii je pre naše združenie taktiež vyššia, preto odporúčame (ak je to samozrejme možné) využiť bezhotovostný styk, napr. prevod cez internet banking.

V prípade nejasností vám poradíme pri registrácii, alebo na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. .
 

Potrebné údaje pri platbe zo zahraničnej banky na náš hore uvedený účet

    • Bank swift code: GIBASKBX 
    • Iban code: SK4109000000000630565516
    • Po uskutočnení platby zo zahraničného účtu (okrem platieb SEPA v EÚ) je potrebné zaslať výpis na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. , aby vaša platba mohla byť priradená k vašemu kontu, nakoľko zahraničné platby (okrem SEPA [EÚ]) nerozoznávajú variabilné symboly.

 

Čo je to UID ?

UID je jedinečné číslo každého zaregistrovaného člena, ktoré ste dostali na papieri pri registrácii. Slúži predovšetkým na identifikáciu platieb. Jeho zlé vyplnenie, prípadne nevyplnenie, bude mať za následok nesprávnu identifikáciu platby. V prípade, že vyplníte iné UID ako vlastné, bude platba priradená členovi s vyplneným UID. Ak UID nevyplníte vôbec, platbu systém vôbec neidentifikuje. V oboch prípadoch treba napísať na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript. .

Svoje UID môžete zistiť na stránke https://platby.ynet.sk.
 

Zaplatil som so zlým UID, čo mám robiť ?

Na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.  je nutné zaslať doklad o zaplatení (screenshot alebo naskenované potvrdenie o vklade), aby obsahoval všetky potrebné údaje (dátum transakcie, číslo vášho účtu, variabilný symbol). Platbu potom správne zaradíme. Doklady o vklade členského alebo zápisného si uchovajte.

Stav platieb si môžete skontrolovať na adrese https://platby.ynet.sk.

Súbor ďalších najčastejších otázok a odpovedí týkajúcich sa platieb v OZ Ynet nájdete TU.
 

Stránka platieb

Na stránke  https://platby.ynet.sk si môžete pozrieť a skontrolovať, či sú správne zaradené platby (zápisné a členské), ktoré ste podali na účet združenia. Ďalej je tu možné nájsť informácie o tom, na ako dlho máte zaplatené členské a k akému dátumu je potrebné zaplatiť ďalší členský poplatok. Môžete si tu vo vlastnom záujme skontrolovať vaše registračné údaje, a v prípade nejakých chybných údajov nás o tom informovať.
 

Ďalej tu nájdete nasledovne možnosti:

  • Váš profil - Vaše osobné a platobné údaje,
  • Platby - prehľad všetkých Vaších tranzakcií,
  • Online-platby - možnosť zaplatiť poplatky cez internet,
  • Nastavenia - ako si máte nastaviť IP a pod.,
  • Zmena hesla - ak si chcete zmenit heslá,
  • Preposielanie e-mailov - nastavenie adresy, na ktorú sa vam budú preposielat maily,
  • Žiadosť o ponechanie služieb - možnosť požiadať si o zachovanie prístupu k službám po ukončení členstva v združení.
Copyright © 2016 | Ynet
design by musho